Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 27. april 2018

Hvor blev motivationen af....

Lige så godt det gik i sidste uge, lige så skidt kører det i denne uge. Motivationen er lav og føler mig langt fra oplagt til at træne. Samtidig er min kost heller ikke super godt, så rigtig dårlig kombi.

Og nej en enkelt uge skader jo ikke, men savner bare min motivation ved at træne. Det skal siges at jeg har været afsted og træne 2 morgener i denne uge inden arbejde, men det var ikke nogle super gode træninger.

Så selvom det er helligdag idag, så er det ingen træning på programmet - gider ikke og giver min krop lov til at give efter. Derfor startede morgenen med en dejlig omgang hjemmelavede protein pandekager med peanutbutter og marmelade.. selvfølgelig kaffe til. Lad os satse på lysten til at træne kommet igen imorgen eller søndag :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar