Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 18. april 2018

Dobbelt op på træning

Vejret er blevet megs lækkert så cyklen er fundet frem.. og selvom det kan være lidt besværligt med stor taske på cyklen mm, så er det bare super god træning at cykle til og fra arbejde.

Så det gjorde jeg imorges efterfulgt at styrketræning inden jeg skulle på job. Fedt at både få trænet cardio og styrke på samme dag uden den kræver så meget ekstra.
Jeg har knap 7 km på arb så det er en god distance ift at føle at man får lidt træning ud af det. Så med knap 14 km i benene samt en omgang styrketræning kam jeg vist kun være tilfreds. Men underligt nok føler jeg ikke helt jeg har trænet nok/igennem. Mit hovede er nogle gange lidt skørt og nogle gange er det kun ved løb og fuld gas på styrke at jeg føler jeg har trænet igennem. Som om mere vil have mere..
Tror det skal prøves igen imorgen tidlig, så må cyklen få lidt ekstra gas 😄


Ingen kommentarer:

Send en kommentar