Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 10. februar 2018

Yndlings muffins

Det er og bliver en klassiker hos mig og bager dem gerne en gang om ugen.. vi elsker dem alle herhjemme, store som små. De er super nemme at lave og samtidig sunde...

Jeg bager dem efterhånden lidt på øjemål da jeg nu har lavet dem så mange gange, men mine ca mål er følgende:

Sunde muffins (12 stk):


  • 7 æggehvider (der smutter som regel en blomme med eller to)
  • 1 stor moden banan
  • 1 æble
  • Ca 40 hr havregryn
  • 1 scoop vanilje proteinpulver (jeg bruger Syntha 6 edge)
  • 1 håndfuld rosine
  • Evt lidt kanel og kardemomme
Det hele stav blendes og hældes i muffins forme. Ind i ovnen i ca 25 min ved 180 hr og hermed færdig.
Altid lækkert med peanutbutter på (på billedet med choko peanutbutter) 😄




Ingen kommentarer:

Send en kommentar