Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 8. februar 2018

Træne ovenpå aftensmad?

Dårlig ide kan jeg kun konkludere... udfordringen er blot med barn at man ikke kan træne når man vil og derfor havde jeg muligheden tirsdag aften efter aftensmad. Jeg var egentlig godt motiveret, men selvom der nåede at gå en lille time så var det ikke det fedeste...
Fik købet 5 km men kunne desværre smage min mad hele vejen igennem.. og styrke blev det ikkectil, for havde egentlig bare lyst til at komme hjem til mon familie og hygge inden puttetid.

Så hvad er læringem her? Hmm tror egentlig hellere jeg vil lave mad til min familie og så træne imens de spiser (og jeg måske blot spiser en banan) og så spise bagefter...
Og ellers er jeg jo fan af morgentræning pga praktik... og det var netop hvad jeg gjorde imorges.. trænede...
Min form er egentlig nogenlunde.. ikke hvor den har været, men efter hvad jeg pt byder den mht kost så kan jeg vist ikke klage..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar