Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 20. februar 2018

Trænings rutiner

Jeg har det klart bedst med at have mig nogle trænings rutiner for derved at gå trænet og føle jeg har lidt kontrol. Men kontrol når man har små børn er svært. Og ddt udfordrer min tålmodighed og ønsket om at være fit, iform på en måde jeg selv kan kontrollere.
Idag ville jeg egentlig gerne have været til træning men havde nok ikke lige helt den sidste motivation og havde også lyst til at være sammen med mon familie. Og det hør bare jeg sidder nu med lidt små dårlig samvittighed over ikke at have trænet samt følelsen af ikke at være i form eller fit.

Så hvad gør jeg?
Planlægger træning for imorgen og ser frem til at give den gas imorgen samt begrænser mit snack indtag i aften, som desværre har bevæget sig i en uheldig retning her på det sidste.

Så op på hesten igen og gemmer en masse gid energi til imorgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar