Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 8. marts 2016

Uge 5: back on track

Sidste uger var den 5. uge af de 8 ialt og det var en god en af slagsen. Ingen slik, kage eller chokolade i hverdagene, kun i weekenden. Og træningen var ligeledes super - fik trænet 4 gange ialt, så det var super dejligt og tiltrængt. Kan godt mærke at hvis jeg ikke hanker lidt op i mig selv, så bliver den mave aldrig fladere og min styrke kommer jo heller ikke tilbage af sig selv.

Det er nok det der kan frustrere mig mest lige nu - at jeg ikke kan få stryketrænet noget oftere. Jeg kommer kun afsted i weekenden, da Noah ikke længere kan være med blandt håndvægte og maskiner. Og 1 eller maks 2 gange styrke kommer jeg bare ikke super langt med.

Så jeg prøver at presse en masse gode styrke øvelser ind på min time om tirsdagen, i det omfang det nu er muligt i en holdsal. Men det er faktisk begyndt også her at være lidt svært med træningen, da Noah nu er overalt, og hvis han ikke piller ved anlægget, så stjæler han legetøj fra de andre børn eller stjæler min step bænk - åh Gud det er da ikke nemt, men lidt træning er bedre end intet træning :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar