Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 3. marts 2016

Netshopping - undgå fristelser

For at komme tilbage på sporet har jeg måtte netshoppet lidt - eller måske det blot var en undskyldning for det.
Nå men fik mig købt nogle quest proteinbarer, da de stadig er farvoritten og hjælper super meget, når man har lyst til chokolade.

Derudover er jeg begyndt at spise tørret mango. Det hjælper ligeledes til at tage den trang til noget sødt og generelt snacks. Men man skal passe på med tørret frugt, fior neget af det er tilsat sukker. Og det behøves det jo ikke.

Men mine proteinbarer og det tørret mango har været super til at undgå syndige fristelser, så dejligt at være tilbage på sporet igen.
Så indtil videre har kosten fungeret i denne uge, så skal blot lige kæmpe mig igennem idag, så er der weekend og så må der spises hvad der lystes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar