Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 28. marts 2016

Status og afslutning - game over

Det er kørt helt af sporet. De 8 uger jeg skulle have spist sundt i hverdagene og trænet mindst 3 gange om ugen er desværre ikke blevet gennemført. Ikke noget jeg er stolt af, men blot en realitet. Det startede i uge 6 med at Noah blev syg og derved blev min nattesøvn helt smadret. Oven i hans feber, blev jeg lagt ned med feber og havde intet energi.
Appetitten var også væk så det var hurtig energi der kunne spises, blev det spist. Så det har været helt skidt i 1,5 uge og uden træning og sund kost.

Hvad gør man så???
Jo har været til træning i weekenden og idag, så er på vej på sporet igen. Nu skal jeg blot finde ud af hvad mit nye mål skal være... For skal altså i form igen, andet duer ikke....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar