Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 10. marts 2018

Træning med makker

Det er bare meget sjovere end at træne alene - og i sidste weekend var min mand og jeg på weekendtur alene. Og noget af det vi syntes er fedt at lave uden barn er at træne sammen (ud over at hygge og spise en masse lækker mad).
Havde jo booket er hotel med fitness men da vi kom derned var det et meget lille rum med 2 løbebåndet og en kondicykel - and thats it !!!
Så efter en hurtig søgning på nettet fandt jeg et fitness center med gratis prøve træning så afsted med os.
Mega fedt center og dermed også en mega fedt træning. Havde en af de dage hvor jeg havde lyst til bare at blive ved.Fik løbet 5 km på 22.34 min så begynder at nærme mig mit mål om at kommer under 22 min igen...
Derudover en omgang dejlig bentrænibg med jump boxes - har aldrig rigtig trænet disse før, men f... det var hårdt...
Dejlig træning og dejligt at ikke altid træne alene.




Skal vist til at øve mig lidt mere på nedenstående....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar