Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 14. marts 2018

Rytme ødelagt..

Ja det er hvad der sker når man er syg - eller i hvertfald for mig. Jeg har en ret høj selvdisciplin til at få trænet, men sygdom holder mig dog hjemme.. Jeg er ikke død syg, men blot mega træt og mega snottet hvilket er nok til at jeg ikke har lyst til træning.
Og det skaber jo lidt kuk i mit hovede da jeg gerne skulle nå 3 gange træning hver uge og jo kun har trænet en gang pt...

Så tænker du sikkert, slap af det er jo kun onsdag, ja men når jeg både skal aflevere og hente de næste to dage så kan det gå hen og blive presset..
Det er noget udfordrende ikke at kunne træne når man har lyst, da det hele skal passe ind i et skema når man har barn. Nogle gange kan jeg godt savne at træne når det passer mig og ikke kun en tirsdag morgen kl 6.30, fordi jeg ikke skal aflevere den dag..
Jeg krydser blot finger for jeg ikke kommer til at blive rigtig syg og at jeg snart kan komme i fitness igen :-) for nu har det kørt super godt med min 3 gange træning om ugen i jeg ved ikke hvor mange uger.. nok hele 2018 :-) så hvorfor ikke fortsætte...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar