Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 4. april 2016

Run run run...

Jaaaa så lykkes det endelig at få noget fart i mine ben. Det har ellers været ret hårdt at komme igang med at løbe efter fødsel, idet jeg har følt jeg skulle lære at løbe fra ny af. Men endelig kom der fart i mine ben igen - ikke samme fart som jeg havde før fødsel, men jeg er da på vej.

Vejret var også fantastisk i fredags, så det hjalp helt sikkert på energien, på trods af at jeg har fået minimal søvn de sidste par nætter pga Noah...

Nå men de 2 første km gik super, men på den 3. km begyndte det at blive hårdt. Og de sidste 2 km havdejeg sidestik hele vejen hjem. Ahh der måtte kæmpes, for ville prøve at have en god tid.. Mit mål var faktisk at komme under 24 min på 5 km, men det gik jo meget bedre....
22.56 min på 5 km - wuhuu

Ih hvor er det dejligt at der kommer bare lidt tempo tilbage i benene :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar