Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 24. juni 2018

Running weekend

Denne weekend har været en dejlig løbe weekend..  ikke at jeg har løbet så meget mere end normalt men der har også været Århus City 1/2 Marathon som jeg var inde og heppe på...

Elsker den fede stemning der er til disse løb og hvad værre er så er der ofte et Expo område med til ud på div løbe ting/udstyr. Jeg blev selvfølgelig forelsket i et par nye løbesko og måtte eje dem. Og da jeg jo endelig havde besluttet mig for de skulle være mine, så var de der ikke i min størrelse !!!!!
Tis, men så er det jo godt jeg er total netshopper, Så jagten gik ind på nettet, og efter en lidt for hånd (læs lang) kamp fandt jeg dem endelig i min størrelse og på tilbud selvfølgelig.
Men når man nu er igang med at søge finder man sjældent kun en ting, så det blev til et par sko mere og en løbejakke.. ja ja jeg har brug for det.

Nå men tilbage til løbet, altså den aktive del. Jeg havde mig en super tit igår, hvilket var mega fedt, for det har været lidt op af bakke længe og alt for langsomt. Så dejligt at føle jeg kan igen..
og manden klarede det super idag på 1 time og 31 min til 1/2 Marathon 😄
Så alt ialt en super løbe weekend...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar