Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 10. maj 2018

Bring it on

Endelog lyst til at træne igen. Kom afsted til styrketræning i formiddags og havde virkelig glæder mig.
MEN kom tomat tage alle 3 nøgler til huset med, hvilket betød at Noah og Michael ikke kunne gå nogen steder og i det her lækre vejr vil Noah jo gerne en tur ud at cykle eller køre traktor. Så det var total stress faktor for mig og måtte jappe mig igennem en omgang træning der bestemt ikke var det jeg havde drømt om.
Typisk mig og så må jeg jo bare op på hesten igen imorgen... for nu skal motivationen da bestemt udnyttes.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar