Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 3. januar 2018

P4 træning

Der er bestemt ikke noget galt med P4, men ligefrem at træne til det???

Jeg var i fitness imorges inden arbejde og træner i et lille fitness center på mit arbejde. Det er ikke noget fornemt center men det har det meste og det er super nemt inden jeg skal på arbejde... nå men man kan selv sætte musik på og der plejer at være radio på, med mindre jeg sætter min playliste på.

Imorges var der så radio og jeg sad på cyklen da en (ældre) mand kom ind, gik direkte over til musikken og skiftede til P4. Ikke noget godmorgen, skal vi ikke høre noget andet eller...
Og så lige P4 til træning... kan sku godt savne et center med lidt mere gang i indimellem... men vigtigst af alt så er det jo træningen det handler om. Så må vi bare håbe på at næste gang er uden P4  snak til træning :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar