Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 10. september 2016

Long time, no see..

Det er vist ved at være et pænt stykke tid siden sidst, men føler virkelig tiden flyver afsted. Og med en meget aktiv lille dreng så er alenetid ikke noget man har meget af.
Men men men træningen kører stadig - føler jeg er ved at komme lidt tilbage i en trænibgs rutine som jeg kan holde på sigt.
Der er et fitness center på mit arbejde, som består af lidt cardio og eller styrketræning maskiner og frie vægte, hvilke jo er perfekt for mig. Og så er det jo bare super nemt da transport er lig nul i hverdagen.
Så i denne uge har jeg fået trænet to gangen i den job, hvilket er en super start på dagen for mig. Og så kombineret med en morgenløbetur imorges så føles det da som en pænt god start på weekenden og ikke mindst trænings uge..

Fitness klar - dog ikke fra arb fitness centeret

Frisk morgenløbetur


Ingen kommentarer:

Send en kommentar