Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 9. november 2013

Uro

Jeg er ikke altid god til at finde ro. Der skal helst ske noget hele tiden.. Men i morges da jeg vågnede havde jeg følelsen af ikke helt at gide noget.. Men jeg var ikke træt.. Ja nok lidt uro i kroppen. Der foregår mange tanker i mit hoved for tiden med fremtiden og det skaber nok lidt ekstra uro.

Jeg prøvede at få denne uro til at forsvinde ved en go omgang morgenmad og så afsted til træning. Men hovedet ikke helt er med og fokus ikke er tilstede, og så bliver træningen også derefter desværre....

Og efter træning blev mine uro tanker blot flyttet over på arbejde. Lige nu ligger jeg ved pool i Mumbai og burde nyde det og slappe af, men uroen sidder der stadigvæk. Jeg prøver at flytte mine tanker, men det er ikke altid nemt.
Træning er ofte det bedste middel for mig til at rense hovedet, men det var ikke helt nok idag. Hmm vil prøve at nyde solen og mads og monopolet i ørene...
Terapi..?? Ja jeg prøver... Afslapning i solen med palmer i baggrunden skal man vel ikke klage over...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar