Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































Viser opslag med etiketten Netshopping. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Netshopping. Vis alle opslag

mandag den 1. august 2016

Så er lageret fyldt op igen....

Pakkepost.. weeee
Jeg tror aldrig jeg kommer til at slippe af med mine elskede protein barer - og hvorfor skulle jeg også det? ja det er ikke ren sundhed og nogle af dem kan være store kalorie bomber der grænser sig til at være slik.


Men hvis man er lidt på vagt og studerer indholdet i barerne, så er der bestemt nogle der er ok at spise. Og for mig virker de bare super som en dejligt lille snack, når jeg har lyst til noget sødt at forkæle mig selv med. For nedtælling til ferie og dermed bikini form er begyndt, så slik og kage er udelukket indtil vi tager afsted.Jeg har pt været slik/kage fri i 1.5 uge, så bare det er jeg ret stolt af :-)


For der er bestemt fristelser, men selv på arbejdet gik jeg udenom fristelserne, og holdte mig til mandler i stedet for slik - lidt stolt af mig selv.


Nå men nu har jeg også en del proteinbarer at kunne hygge mig lidt med - denne gang købt på Gymnordic, da det var her jeg kunne finde de billigste Quest barer (som jeg egentlig oftes bestiller) og så er leveringen ret hurtig.


Kontor fristelser.....
 

torsdag den 3. marts 2016

Netshopping - undgå fristelser

For at komme tilbage på sporet har jeg måtte netshoppet lidt - eller måske det blot var en undskyldning for det.
Nå men fik mig købt nogle quest proteinbarer, da de stadig er farvoritten og hjælper super meget, når man har lyst til chokolade.

Derudover er jeg begyndt at spise tørret mango. Det hjælper ligeledes til at tage den trang til noget sødt og generelt snacks. Men man skal passe på med tørret frugt, fior neget af det er tilsat sukker. Og det behøves det jo ikke.

Men mine proteinbarer og det tørret mango har været super til at undgå syndige fristelser, så dejligt at være tilbage på sporet igen.
Så indtil videre har kosten fungeret i denne uge, så skal blot lige kæmpe mig igennem idag, så er der weekend og så må der spises hvad der lystes.

torsdag den 7. januar 2016

Pakkepost - proteinbarer

jaaaa pakkepost idag, åh det kan gøre mig så glad. Og ja det var en ny forsendelse af proteinbarer samt pulver. Der var tilbud på barer samt fri fragt ved bodylab.dk, så jeg måtte jo simpelthen købe lidt. Syntes da jeg undlod at gå helt amok, som jo ellers nemt kan ske :-)

Lean proteinbarerne fra Nutramino med chocolate chip and almond smag er bare super gode, og bodylabs chokolade barer er vildt gide, når de bages kort i ovnen. Og hvis man er vild med pistacie, så er nedenstående proteinpulver et must. Så det var hvad dagens høst blev til. Alt sammen lækre sager..

Nå men ferien nærmer sig jo, og har været til træning igen idag, ja jeg er lidt stolt. Samt løbet til og fra baby svømning igår (2x20 min). Derudover fik jeg sagt nej tak til kage idag i mødregruppen.. Så det kan da kun gå den rigtige vej...

fredag den 23. oktober 2015

Quest pumping pie bar

Så fik jeg smagt og testet den nye Quest proteinbar med pumpking pie smag - den er lavet for en begrænset periode og derfor måtte jeg smage den.

Jeg havde store forventninger da den er overtrukket, hvilket ingen af de andre Quest barer er. Men
allerede her blev jeg lidt skuffet. Havde forventet overtrukket som lidt chokolade agtig, ligesom de chunks de bruger i mange barer. Men det smagte mere sukkerlags agtigt og ikke lige mig. Selve baren var ok, der er lidt knas i overtrækket som virker fint.

Alt i alt en ok bar, men bestemt ikke min farvorit og ikke en jeg ville købe en hel kasse af. Der er mange andre barer der er meget bedre når det kommer til overtrukne barer. Og generelt er jeg mest til Quest med deres chokolade chunks, så tror jeg holder mig til dem fremover.
Stjerner ? Hmm 3 ud af 6 🌟🌟🌟


lørdag den 10. oktober 2015

Netshopping - Nye Quest barer...

Netshopping er blevet noget mere aktuelt for mig efter jeg er kommet på barsel, idet jeg bare ikke kommer ud og shoppe i den virkelig verden så ofte. Det er bare lidt mere besværligt med en lille baby, så derfor er netshopping perfekt, og ofte også billigere.
Denne gang var det de nye Quest bar der er lavet til Halloween jeg måtte smage - ja jeg er lidt Quest skør og fanatisk, men de smager altså vare mega godt.

Og når nu man er igang, kan man lige så godt ligge lidt mere ned i kurven. Alle produkterne er nye for mig med undtagelse af IMO, som er en genganger for mig. Det er super at lave hjemmelavet proteinbarer af samt fransk nougat.

Men først og fremmest glæder mig til at smage de nye pumpking pie Quest bar - anmeldelse følger 😄


søndag den 16. august 2015

Wiiii - pakkepost

Det er ved at være alt for lang tid siden sidst, så nu skete det endelig igen - pakkepost. Det er virkelig lig lykke. En pakke til mig fra mig, fyldt med lækre sager (proteinbarer og sukrin). Kan det blive bedre???

Var helt i bund med proteinbarer og de er virkelig super at have med på farten i barnevognen, når man ikke altid når at få noget ordentlig mad. Desuden får jeg ikke altid de proteiner og kød som jeg egentlig gerne vil have, så derfor bruger jeg proteinbarerne. Og så er de jo lækre at have som en lille aften dessert istedet for slik.


Har selvfølgelig valgt nogle udfra smag, protein indhold og ikke mindst kalorier. For de kan nemt blive enormt usunde, hvis man ikke kigger sig for.
Størstedelen af dem jeg har købt er med 20 gr protein og 160 kcal pr bar - det er perfekt. Har købt Quest og Weider low carb barer. De smager begge super godt men er heller ikke de billigste på markedet. Men elsker jo de Quest barer med dejlige store "chokolade" stykker i barerne. De er og bliver mine farvorit barer (og nu vist også min kærestes favorit).
Købte denne gang fra nu3.dk. Det var her jeg kunne finde de billigste Quest barer og alt fungerede fint med forsendelse mm.

Men nu kan vi lidt igen, så klar til at trille løs med barnevognen - er vist pt på omkring 61 km indtil videre for august måned. Så mon ikke jeg når min de 100 km, som er målet....

søndag den 28. juni 2015

Pakkepost og træningsfri

Jeg har ikke netshoppet længe, hvilket er helt ulig mig. Elsker at netshoppe og den sport der går i, at finde en bestemt vare til billigste penge. Så når jagten går igang kan det godt tage flere dage inden jeg får købt noget. Man skal jo lige være sikker på at have fundet den bedste pris.

Denne gang var det et par trænings sko, jeg jeg havde udset mig - en fra-mig-til-mig-barsels-gave.
Efter at have søgt på mange hjemmesider (både danske og udenlandske) fandt jeg endelig en super god deal - på Zalando. Det var næsten halv pris og så var det super hurtig levering.
Så jeg nyder i den grad mine nye sommer sko, som jeg ikke helt kan finde ud af om skal være indendørs fitness sko eller ude sko, til at trille med barnevognen (når den tid kommer).

Imellemtiden fik vi nydt det gode vejr idag med Sculpture by the sea i Århus, da der idag er dømt træningsfri.
Og da vi sad og slappede lidt af i græsset (ja jeg blev lige lidt træt og svimmel), kom en dame hen til os med en nyfødt baby. Hun ville lige tage et billede af os til os, da hun var ked af ikke at have fået taget nogen par-billeder som højgravid. Så hun tog en hurtigt billede og det blev vi faktisk ret glad for bagefter.





mandag den 27. april 2015

Min last - proteinbarer

Gad vide hvad tilhører mig på billedet :-)  ??
Der var træningsfri til mig i weekenden, men til gengæld
shopping af proteinbarer
Vi har alle vores laster og en af mine er helt klart proteinbarer. Jeg elsker dem og ikke mindst jagten på den bedste proteinbar. Jeg kan bruge oceaner af tid på at finde det rette tilbud inden jeg slår til og her snakker vi netshopping.

Men det gik lidt nemmere til for sig i weekenden, da vi var i Hamborg, min kæreste skulle løbe marathon og jeg var selvfølgelig trofast hepper med et vennepar. Og i Tyskland har de en af mine yndlings butikker, når det gælder proteinbarer - Rossmann. Det er lidt som en Matas, og så har de blot billige proteinbarer, med et fornuftigt kalorie indhold. 

Jeg var også lige ved at kaste mig over deres lækre nødde udvalg, men droppede det, da jeg jo godt er klar over, at jeg bare spiser ekstra mange nødder, hvis de er der.

Nå men man kan få proteinbarer (mærket Champ) til under 10 kr pr bar, med 20 gr protein og ca 140 kcal - det er sku ret fantastisk. De er helt perfekte at have med på farten, når man kan risikere at blive lidt sulten/lækkersulten. Jeg er fan af disse ! Quest barer er stadig min farvorit, men det er jo rart, at have lidt at veksle imellem.

Så jeg fik da hamstret lidt - havde ikke taget en kurv, så det blev alke dem jeg kunne bære :-) ellers må jeg jo en tur til Hamborg igen :-)

onsdag den 22. april 2015

Protein tilskud og graviditet

Det er vigtigt at få sine proteiner også når man er gravid, men der er heldigvis mange måder at få dem på. Jeg får ikke helt netshoppet så meget som jeg plejer, og mit forbrug af protein pulver er dalet meget efter jeg blev gravid.
Havde en periode hvor jeg slet ikke havde lyst til det (min kvalme periode og kunne ikke klare noget sødt) og efterfølgende blev min træning noget lettere, dvs ikke helt så tung styrketræning, hvorfor muskel opbygning ikke længere var målet.
Målet blev nu ændret lidt til ikke at tage alt for mange overflødige kilo på, hvorfor mine shakes var nemme at skære væk. Det samme galte proteinbarer, men indenfor de sidste 2-3 måneder er de kommet tilbage på planen. Mest af alt for at undgå at spise andet usundt. Så har jeg lyst til noget sødt, er en proteinbar et super alternativ og de er nemme at have med i tasken. Men pas på, mange af dem er store sukker og kalorie bomber.

Jeg er ret forelsket i Quest barer, som er gode på indhold af protein, lave på kalorier, gluten fri og tæt på sukkerfri. Ellers laver jeg mine egne, som er super nemt og smager fantastisk (opskrift findes her).

Men fandt lige disse dejlige Quest barer på nettet - 1 kasse 199 kr. Normal pris er 250 kr. Og så var fragten desuden gratis. Bestil på følgende hjemmeside: Quest tilbud
Det kunne jeg ikke modstå og kan nu næsten ikke vente til de kommer med posten :-)

Så ja jeg anvender stadig proteinbarer og lidt proteinpulver under min graviditet, bare i et noget mindre omfang end normalt. Proteinpulveret anvendes nu primært til bagværk og desserter og ikke som deciderede shakes. De kommer nok tilbage på planen efter fødsel, men pt har jeg et andet fokus end muskel opbygning, hvorfor jeg ikke ser det store behov for shakes. Spiser generelt proteinrig kost, så skal nok blive dækket ind af proteiner via almindelig kost.

fredag den 20. februar 2015

Pakkepost med Quest barer

Jeg har efterhånden fået spist mig igennem ret mange proteinbarer. Har slet ikke tal eller styr på det, men har været ret glad for proteinbarer i mange år. Udbuddet er kun blevet større gennem årene. Men for mig handler det om 3 ting:

- protein indhold
- kalorie indhold
- smag/konsistens

Det er nemt at finde nogle med et højt protein indhold og egentlig er der også en hel del der smager godt. Men når de to ting skal kombineres med et samlet kalorie indhold, er der ofte udfordringer. Rigtig mange proteinbarer har vildt mange kalorier i sig og er mere skik end egentlig protein tilskud.
De kan ligeledes være fyldt med sukker og derfor ikke specielt sunde.

Dagens pakkepost
1 kasse Questbarer, 2 Smores Quest barer
og 3 Funnbarer (protein karameller)
Når de så bevæger sig ned i kalorier, mister de nogle gange den gode lækre smag og konsistens. Men det gør Quest barer ikke. Jeg er og bliver fan. Der er lavet mange look a like på Quest barer efterfølgende, men det er altså ikke det samme.

Ja de er lidt dyre men for mig er det også vigtigt at spise noget ordentligt, når man nyder en proteinbar og ikke bare en kaloriebombe.

Jeg elsker deres chunks, som de kalder dem. Store dejlige "chokolade" stykker. Og så opfylder de mine 3 ovenstående krav. Der er som regel under 200 kcal pr bar og med 20 gr protein.

Til gengæld er jeg blevet mega skuffet over Quest chips, som jeg simpelthen syntes smager dårligt. Jeg smed faktisk resten af en pose ud. Fatter ikke de ikke har kunnet lave noget bedre.
De bør efter min mening holde sig til de suveræne barer.

Da det efterhånden er ved at være længe siden jeg sidst har bestilt Quest barer, så har jeg glædet mig til dagens pakke. Ikke mindst for at få lageret fyldt op igen, men også for at skulle smage en ny Quest variant: Smores.
Glæder mig helt vildt til at prøve den og kan næsten kun blive skuffet. Jeg fik ligeledes bestilt noget helt nyt - proteinbar som karameller. Det måtte jeg simpelthen have :-) Men må hellere lige få spist lidt ordentlig aftensmad inden.


søndag den 18. januar 2015

Hjemmelavet proteinbar på 5 min - 155 kcal

Jeg er blevet fan - fan af at lave proteinbar selv - jeg har tidligere eksperimenteret med det, og lavet nogle der var ok, men nu føler jeg at jeg har ramt den helt rigtige.

Den smager fantastisk og så er den super nem. Det tager ingen tid at lave (ca 5 min) og de skal heller ikke bages, blot køles i ca 15 min - herefter klar til at spise.

Der er kommet et nyt produkt (IMO), der gør det muligt at lave proteinbarer a la Quest, dvs med en blød og dejlig svampet konsistens, uden at man behøver chokolade overtræk, for at få baren til at hænge sammen. Det betyder at man kan spare på kalorierne og holde protein % høj.

Det er virkelig et hit og jeg blev positiv overrasket over dette produkt. Produktet har form som sirup og er sødt, men med et meget lavere kalorieindhold end normalt sukker/sirup. Og så er det super nemt at arbejde med.

Chokolade proteinbar (2 stk)
  • 55 gr IMO (link)
  • ca 30 gr proteinpulver (jeg anvendte chokolade/banan smag, som var helt fantastisk, denne variant)
    Der bliver til 2 barer af opskriften, her er der kun vist
    en bar (skåret igennem)
  • 2 stykker Nellie Dellies sukkerfri chokolade (½ bar)
  • Lidt kakao nibs (det knaser dejligt)
IMO varmes op i microovnen, blot ca 30 sek (det skal ikke koges igennem, men kun lige varmes). Resten tilsættes den varme/lune IMO og røres godt rund. Formes herefter til 2 proteinbarer - kan sagtens formes med hænderne.

Ligges på bagepapir i køleskab i ca 15 min og herefter klar til at spise. Kan sagtens gemmes til dagen efter, hvis man kan vente :-)

MACRO (pr bar): 155 kcal, 12 gr protein, 5 gr kulhydrat, 5 gr fedt

Jeg købte sammen med IMO også lidt andre sager, men blev faktisk lidt skuffet over de nye proteinbarer fra Bodylab.
Syntes hverken konsistens eller smag er specielt god. Kan faktisk meget bedre lide de hjemmelavede barer end de nye fra Bodylab.
Netshopping - elsker det og fik en masse dejlige ting ind af døren.. Glæder mig til at smage det hele, på trods af at Bodylabs proteinbarer ikke får helt topscore.
 

tirsdag den 28. oktober 2014

Quest lykke

En pakke kan skabe mere lykke end man tror. Og det gjorde denne pakke sandelig. En dejlig pakke med 2 gange proteinbarer fra Iherb.

Den ene bar er en lille hygge snack med kun 95 kcal pr bar, uden sukker og uden gluten. Og så smager den super dejligt. Jeg bruger den ofte som et lille mellemmåltid på job.

Den anden kan man næste ikke kalde en bar, men er en total favorit hos mig - Peanut butter cups med protein - whats not to like???
Jeg elsker dem og det er total guf til en hygge aften. I en pakke med 2 cups er der 240 kcal med samtidig 20 gr protein.

Bestiller du fra Iherb kan du anvende følgende kode og få rabat på din bestilling; VAK476
Hvorfor bestille fra USA? Ja det er billigere og tidligere da jeg begyndte at bestille Quest barer, kunne man ikke få dem i DK, så der var ikke noget valg.


 

onsdag den 8. oktober 2014

Im back on bike...

Så er jeg kommet på planen igen med en fast time på programmet i Fitness World - spinning hver onsdag aften.
Og det er da dejligt at være tilbage. Men også lidt underligt. For jeg har jo været af planen i snart 3 år og det har betydet en hel del nye medlemmer. Så dem jeg havde som min faste "følgerne" er der nu ikke længere. Det er opbygning på ny.

Og det er faktisk lidt underligt, når nu det er over 10 år siden jeg startede med at undervise. Men også lidt spændende. For det gør jo at der skal kæmpes på ny.

Og oveni min nye spinningtime, så har jeg simpelthen skiftet cyklen ud med en bil. Jeg har cyklet på arbejde hver dag i ca 1/2 år, og er da lidt spændt på, hvad den manglende motion vil gøre ved min krop. En enkelt spinning time om ugen, kan nok ikke rode båd på 75 km cykling om ugen. Så om jeg liiige skal have justeret et eller andet på kost eller trænings siden - det skal der lige grubles lidt over.

Min nye guldklump... Og måske også kommende vægt øger...

torsdag den 25. september 2014

Questbarer

Jeg må nok inddrømme, at jeg er blevet en smule afhængig af mine Quest barer. Men jeg syntes de smager godt og så er de ret fornuftige mht kalorier og protein indhold. Det er ikke den ultimative bedste bar jeg har smagt, men når jeg vægter snag, kalorie indhold, sukkerindhold og protein indhold sammen, så ligger de helt i top.

Der er nogle af dem der er bedre end andre, og jeg er klart mest til dem med "chunks" ala chokolade stykker. Derfor har jeg 3 smagsvarianter der går igen

  • White chocolate Raspberry (nok min favorit)
  • Chocolate chip cookie Dough
  • Double chocolate chunk
Det er ikke en traditionel proteinbar med chokoladeovertræk, men jeg elsker deres konsistens og ja igen de dejlige store chokolade stykker. Der er 20 gr protein i en bar og mellem 160 til 190 kcal or bar (af dem ovenfor).

Og så er de bare super gode at bruge som en sund lille dessert 😄


lørdag den 20. september 2014

Venter i spænding.,..

Så blev jeg solgt eller måtte overgive mig.. Måtte simpelthen eje de sko, jeg havde forelsket mig i. Så nu er de bestilt og venter blot på, at de kommer med posten. Kan næsten ikke vente.. De er så fine og sikker på jeg bliver super glade for dem.
Jeg køber næsten alke mine træningssko over nettet i enten Tyskland eller UK, da det ofte er noget billigere - også selvom der kommer fragt oveni.

Vågnede ellers kl 05.00 imorges - hvorfor aner jeg ikke, men udnyttede tiden til at se Olympia, men
Kaffe skulle det til idag, blendicarno
Nam nam
det mest spændende kommer i nat og tror desværre jeg kommer til at være lidt for træt i aften/nat. Mangler jo lidt søvn.

Link til live stream, for natteravnene: http://streaming.bodybuilding.com/2014-olympia-webcast/

Så nu hygges der med frugt, Nellie Dellies sukkerfri chokolade (elsker det), alm chokolade til Michael samt Questbar til mig. Det må da være den perfekte lørdags snack.


fredag den 19. september 2014

OLYMPIA

Så sker det lige om lidt. Den største og mest prestige fyldte fitness konkurrence finder sted imorgen og jeg glæder mig super meget til at følge med. Det bliver nok noget med søndag morgen dansk tid finalerne finder sted, da det foregår i USA.

Det er alle de store stjerne der stiller op og mange har jeg været så heldig at se live i bla Indien til en stor international konkurrence: Phil Heath, Nicole Wilkins, Kai Greene, Dana Linn Bailey er alle nogle jeg glæder mig til at følge og nogle jeg har oplevet live.

Og at jeg så fik pakkepost idag, gjorde blot min weekend endnu bedre. Ny trænings top, som jeg allerede glæder mig til at træne i.

Er dog pt i dilemma, da jeg har forelsket mig i et par nye sko og kan ikke helt finde ud af om jeg bare må have dem... Hmmm

Nicole og Dana - 2 super flotte kvinder i hver deres klasse dvs størrelse. Men begge i min verden super flotte. Og mon ikke de begge vinder i hver deres klasse......
Mon ikke hun vi der igen i år i figure klassen??


onsdag den 17. september 2014

Lucky day

Det nemlig pakkepost dag idag og det skaber altid glæde. Jeg var nemlig ved at løbe tør for Quest barer, hvilket ikke er en rar ting...
Så idag ankom pakken endelig - 2 kasser Questbarer og 2 bøtter peanutbutter. Men ikke helt almindelig peanutbutter. Nut s More er et proteinrigt peanutbutter, uden sukker og med gode fibre. Glæder mig mega meget til at smage det og kan kun blive skuffet.

Proteinbarerne derimod kender jeg smagen af og er en sikker vinder. De skal helt sikkert hygges med i aften.





søndag den 17. august 2014

Day off !

Tyk, oppustet og slap.. Ikke en god kombi..
Ved ikke lige hvad der sker idag, men føler mig helt off.  Både i hovedet og i kroppen.

Fik ALT for meget at spise igår aftes incl slik, og måske det er det kroppen brokker sig lidt over idag. For føler mig ikke tilpas i kroppen og total oppustet.

Jeg fik dog kæmpet mig til træning (først meget sent, for skulle liiiiige tage mig sammen). Følte faktisk jeg havde energi inden træning, men ved ikke lige hvad der skete mellem jeg forlod hjemmet til jeg ramte fitness centeret. Total uden energi! Kunne ikke løfte hvD jeg plejer og alt var tung og hårdt.
Selv på løbebåndet mætte jeg kæmpe med blot 3 km, so. Var svære at komme igennem. Total day off!

Og hvad gør man så, når man har lidt ondt af sig selv? NETSHOPPING.

Jep 3 kasser Quest proteinbarer og noget peanutbutter. Lige til at blive mere tyk af :-) nej er ret glad for de Questbarer og nu glæder jeg mig bare til min pakke kommer...

...selv min ryg føler jeg ser bøf ud... Og ikke flot markeret... Hmm mon ikke dagen imorgen er lidt bedre..

tirsdag den 5. august 2014

Netshopping af fitnesstøj

Jeg køber 80% af mit træningstøj og sko på nettet og af det køber jeg nok 90% fra UK. Jeg har købt fra flere forskellige hjemmesider og aldrig haft problemer. Heller ikke med at bytte.

Det er ofte noget billigere end at købe i butik og ofte er der også et større udvalg. Og så er det jo bare nemmere at shoppe online fra sin sofa, end at skulle i flere butikker.
Jeg kan kun sige, at jeg er fan af online shopping. Men det kræver, at man ved hvad man vil have og hvad ens str er i de forskellige mærker.

Sidste netshopping blev noget nyt træningstøj. Nu har den stået på sko længe, så mente bestemt jeg
Købte også lidt til kæresten, når nu jeg var igang med at shoppe
havde fortjent lidt nyt tøj. Min eneste udfordring er, at der går total sport i at finde den rette hjemmeside med de billigste og bedste produkter. Og det kan være en tidsrøver.

Men jeg fik langt om længe bestilt - denne gang fra sportsshoes, som er en engelsk hjemmeside med mange forskellige sports mærker, og nej ikke kun sko.
Og idag blev mit det ene par short så testet - og de er hermed godkendt. Eneste udfordring er, at de "kravler" lidt, hvis man løber uden at være lidt svedig.

Jeg løb nemlig ned i fitness, styrketrænede og køb hjem igen. Og til styrketræning og løb hjem var de helt perfekte.

søndag den 15. juni 2014

Pakkepost = pakkeglæde

Pakkepost igen.. Jubiii. Elsker det og bliver aldrig mindre glad hver gang. Og denne gang fik jeg rent faktisk pakket på adressen. Jeg plejer aldrig at være hjemme når de kommer, men dette var første gang - hurra for aften levering.

Fik bestilt mig noget nyt pre workout pulver, som jeg ikke har haft i lidt over 2 uger. Nok egentlig fint at holde en lille periode helt uden, men har det bare bedst med at drikke det inden. Er lidt mere motiveret, frisk og klar.

Ud over mit pre workout pulver, som gennem længere tud har været assault, så kom der da lige favorit protein pulveret med - Scitec delite, chokolade. Det smager sindssygt godt og indeholder chokolade stykker. Perfekt!

Til gengæld bestilte jeg 3 protein balls med kokos og macadamian, og blev lidt skuffet. Ikke dårlige, men bestemt heller ikke en farvorit.

Må hellere få tanket lidt pre workout pulver op i shakeren, så jeg kan blive klar til søndagstræning :-) for formiddagen stod på sommerhus og vandski - mega fedt. Noget jeg godt kunne gå hen og blive ret vild med.