Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 18. november 2013

Back to business

Så et vi hjemme i Mumbai igen og jeg var MEGA træt imorges. Så træt at jeg tænkte, jeg kan da ikke løfte noget som helst. Men afsted måtte jeg, for formen er ikke helt der hvor den skal være.

Nå men det var også afsted til vores andet fitness center, da vores medlemskab til Golds Gym er udløbet. Men så er det jo godt vi også er medlem et andet sted.
Det var faktisk rart med lidt afveksling, til trods for jeg meget bedre kan lide Golds.

Nå men fik faktisk løftet godt idag og var ok tilfreds med min styrke. Løb blev også til 5 km, så alt ialt er jeg tilfreds og træningen var langt udover hvad jeg havde forventet.

Så nu et det bare at holde kursen og køre på.
Glad og tilfreds med dagens indsats. Hvor der er vilje er der vej...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar