Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 18. december 2018

Fødselsdags kage gone light...

Ja jeg havde fødselsdag i weekenden og for mig hører der sig jo nogle søde sager til. Men her i december kan man godt få rigeligt at den slags så nogle gange er det rart med et alternativ  der ikke helt føles så tungt men samtidigt er lækkert.
Så jeg droppede at bage kage og lagkage da det simpelthen blev for meget ovenpå boller og varm kakao..
Så eftermiddagens hygge var hjemmelavede kokoskugler og træstammer samt clementiner. Og det faldt i god jord. Nogle gange er mindre bare bedre.

Jeg lavede både kokoskuglerne og træstammerne uden smør og sukker. Prøver jo lidt at begrænse min vægtforøgelse i og med den kun går en vej...  men nu er der også kun 15 dage til termin.
Anyway alle kunne lide det og ingen kunne smage at det var lavet uden sukker mm.

Giv det et forsøg hvis du lyster :-)

Opskrift på træstammer findes her: træstammer



Ingen kommentarer:

Send en kommentar