Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 24. august 2014

100.000

Det er lidt vildt - denne blog som startede om mine diæt tanker, inden deltagelse i bodyfitness til DM. Jeg havde tidligere skrevet dagbog (i hånden) til stor hjælp for mig selv. For at få mine tanket ud og for at se tilbage på hårde dage, som jeg havde klaret mig igennem.

Besluttede dog at lave en blog, for at andre kunne se, hvordan man havde det under hård diæt. Jeg fandt nemlig selv stor glæde og inspiration i de få andre blogs jeg kunne finde (primært Lonnie herhjemme i DK og så nogle udlandske blogs).

Men bloggen blev til mere end diæt og konkurrence. Den er nu for mig et fristed til mine tanker om at træne og holde formen nogenlunde fit, samtidig med ikke at skulle være på skarp diæt.

Og så er det at lave mad og bagværk med højt protein indhold samt på få kalorier blevet til en hobby og ja helt en ny form for konkurrence. Jeg elsker at eksperimentere i køkkenet.

Det er der også blevet idag, men opskriften er ikke helt på plads endnu. Jeg er igang med sunde
blåbær scones, men der mangler lige lidt før den sidder i skabet. For det er sjældent første gang, at jeg rammer plet. Og bager en masse der aldrig kommer til at se dagens lys. Men sådan er det jo når man freestyler.

Men på træningsfronten var der gevinst idag. Jeg fik fejret min 100.000 besøgende på bloggen med sprint på løbebåndet. Ved ikke lige hvad der skete, for var mega træt imorges og kunne først tage mig sammen til træning kl 13, hvilket er meget sent for mig.
Og med lidt for meget peanutbutter i maven, var fornemmelsen ikke god inden jeg tog afsted. Men efter en god energi drik, så var jeg ved at være i hopla.

Op og afsted, og så kom der fart på - 5 km på 20.05 min. YES NY PR !

Så fedt og så dejligt at kunne slå 10 sekunder af min tidligere pr. Begynder at tro på, at jeg en dag kan nå ned på de 20.00 min. Det ville være fedt!

Men tak fordi i gider læse med - det motiverer mig til mere !

Did it !!!
Ny PR på 5 km... Glad glad glad
Havde også efterfølgende god pump på min styrketræning...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar