Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 26. april 2014

PR og i syvende himmel !!!

Happy
Det må være min dag idag. Ny løbe PR på 5 km og ikke bare hvilken som helst løbe PR, men jeg har sku nået mit mål for 2014 allerede!!!!

Jeg havde ellers ikke lige forventet dette da jeg vågnede imorges. Underboen holdte fest i nat og sov først kl 3.30, så var pænt træt imorges. For jeg er A menneske og kan ikke sove længe. Nå men afsted til træning ovenpå en god kop sort kaffe og Red Bull - Give you wings. Og det må man sige at jeg fik idag. Vinger til at flyve afsted på løbebåndet.

Den fik gas fra start, for det vidste jeg, at jeg måtte gøre, for at nå min mål. Så måtte det briste eller bære. Mit mål var at ramme 21.00 min på 5 km og jeg kom ned på 20.50 min på 5 km. Jeg var så stolt og så glad. Ja jeg kunne nærmest flyve bagefter.
Dagens nye PR i mine nye sko
20.50 min på ren 5,00 KM - FEDT
Jeg må nu trække min middelmådige anmeldelse af mine nye sko tilbage - for det var dem jeg havde på idag. De var super! Og måske kombineret med den store pose nødde og tørret frugt mix jeg lige fik kørt ned igår aftes. Det må have været ren energi til benene.

Ikke nok med det, som fik jeg kompliment ovenpå. Jeg ville styrketræne lidt efter mit løb, og så kom der en fyr hen til mig, som havde løbet på løbebåndet bag ved mig. Han ville bare sige at jeg løb super flot og havde en af de bedste løbestile blandt kvinder han længe havde set. WHAT???

Han mente desuden at jeg havde mulighed for at komme ned på 20 min, da han var imponeret over min tid på 20.50 min. - ja ja nu klapper vi lige hesten. Det er nu ikke mit mål. Jeg kan ikke lige se dette er muligt. Og lige nu nyder jeg blot min dejlige nye PR...
 

2 kommentarer:

  1. WOW det er flot, og fuldstændigt vanvittigt i mine øjne! :D Jeg er selv en ekstrem langsom løber, og når jeg løber intervaller har jeg sprint-niveauet på 14,5 (som jeg kan holde max 1 min.) så synes det er helt vildt du kan løbe så stærkt i så lang tid, respekt!!

    SvarSlet
  2. Tak Mette. Er også ret glad... Jeg startede med at løbe pænt langsomt og kunne slet ikke forestille mig at skulle op på 14, men det er kommet stille og roligt. Og ikke mindst med vilje. For tænker jeg et år tilbage kunne jeg slet ikke løbe i nærheden af dette tempo..
    Så ja det er også lidt vildt for mig men fedt :-)

    SvarSlet