Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 28. november 2018

“Mor du er nede”

Ja det er helt korrekt og hvad min 3 årlige dreng fortalte mig. Jeg er lidt halv sløj, mega forkølet og træt med træt på. Og graviditeten har nuppet det sidste overskud, så ja jeg er nede.
Når ens dreng så tester en af fra morgen til aften, ja så kan jeg ikke mere (jo jo har været på arb ellers havde jeg ikke overlevet dagen).
Og der oveni at jeg ikke har fået trænet de sidste mange dage grundet sygdom, gør det det bestemt ikke bedre.
Så nu har jeg overgivet mig til sofaen og magter ikke engang aftensmad.
Kan da kun glæde mig til imorgen og til en forhåbentlig bedre dag - måske jeg også kan snige lidt træning ind, hvis jeg har det bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar