Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 2. august 2015

Jeg vandt sku.....

Ja Juli Challenge mht flest kilometer med barnevognen. Ikke at der er noget andet end æren at vinde, men det er også nok for mig. Og især nu hvor jeg lige havde de første 10 dage, hvor jeg ingen steder gik.

Men så har den også fået gas. Tror faktisk jeg har været ude at gå hver dag. Elsker mine gåture. Det er frisk luft, motion og bare det at komme ud af lejligheden. Desuden er det næsten en sikker vinder for bebs til at falde til ro.

Så vi ræser afsted med barnevognen. Og må se hvor meget jeg får gået i august måned.

Mit mål er 100 km i løbet af måneden - det må da kunne lade sig gøre, inkl et par "hvile" dage.

Havnebussen ind til midt Kbh, efterfulgt at en go gåtur i indre Kbh i lækkert vejr.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar