Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 27. august 2012

Sidste nadver: Step med bøf

Så er der dømt ferie til mig, hvilket jeg har glædet mig til i lang tid. Idag stod den på noget jeg ikke har prøvet i 3 måneder: STEP. Uh det var dejligt at komme på en step time igen og faktisk også lidt hårdt. Men havde heldigvis ike nogen problemer med at huske trinnene. Så det gik rigtig fint.
Jeg er dog meget spændt på min læg muskler imorgen, da de helt sikkert bliver meget ømme.

Imorgen står den på morgen træingen inden kufferterne pakkes og jeg ryger mod kbh, hvor Coldplay i Parken venter, som første ferie aktivitet. Derefter står den på DUBAI :-) Glæder mig til sol og sommer.

Da step var på min liste over ting jeg savner, blev denne nu chekket af idag. Spinning er også blevet chekket af på listen. Og på madfronten er der også blevet chekket nogle ting af. Ikke fordi jeg har haft så meget afsavn på madfronten men har da savnet et godt stykke oksekød. Så her til aften stod den på entrecote på grillen med dejlig salat.
Så efter tre dage med oksekød er jeg ved at mindste mine savn til bøffer. Kufferten er også pakket med Nellie Dellies, så der er saltlakrids til et par dage i Indien igen :-)

Dagens dejlige aftensmad


Ingen kommentarer:

Send en kommentar